El Hassan, una de les persones usuàries que ha decidit passar les seves vacances viatjant.

L’autodeterminació és un dret fonamental que garanteix que cada persona pugui decidir sobre la seva vida i les seves experiències. Respectar-la vol dir reconèixer la llibertat, la dignitat i la capacitat de tothom per triar el seu propi camí.

Les vacances d’aquest estiu en són un bon exemple: algunes persones han decidit agafar-se uns dies de descans de la feina, dels estudis o d’altres ocupacions, per viure experiències a la seva manera. Viatges per retrobar-se amb la família, dies de platja o escapades de relax mostren com cada decisió, petita o gran, és una expressió d’autonomia.

A la Fundació Santa Maria de Comabella acompanyem aquestes decisions i en valorem cada pas. Perquè respectar la voluntat de cadascú és la millor manera d’avançar cap a una societat més justa i inclusiva.

Ara desitgem que tots i totes acabeu de gaudir d’unes bones vacances i bon estiu!